fredag 4 juli 2014

Men tjänare

Har ni saknat mej? Gissa nästan det.
Vad har jag gjort? Ingenting.
Har det annars hänt nånting? Nääää
Nå varför är jag här? Bara för att säga att jag "mår bra och har hälsan".

Jag har gått upp i vikt, glömt att raka mina ben, druckit lite för mycket öl i det "varma" vädret (för att svalka mig).

Ni då? Hur underhåller ni er? Är ni nyktra? Har ni förståndet kvar? Har era pioner också ruttnat bort med allt annat som är vackert med den finska sommaren?

Jo, jag vet. Jag är ironisk men det skiter jag i.

Men vaddå? Man skall väl vara fucking positiv.

p.s min dator är lika fucked up som jag och beter sig hur den vill. Markören flyttar sig riktigt på måfå och det här inlägget har tagit typ 15 minuter att skriva. FUCK, FUCK, FUCK. Dessutom får jag inga bilder till min blogg heller.
Är det meningen att jag skall köpa ny dator nu?

Glad sommar allihopa, NOT.

2 kommentarer:

  1. jepp, orakade ben, litet hull av allt vin o grillmat, pionerna ruttnat, alla 2 ;) annars e allt väl i mitt kungarike

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, lite orakade ben har ingen ännu dött av. :)

      Radera