måndag 20 augusti 2012

43 år idag

Jag fyller 43 år. Jag är redan äldre än Elvis var när han dog. Måste kanske förklara mej lite. Jag har alltid var en stor Elvis-fan. Och när jag var ung och Elvis var 42 år tyckte jag att han var så jättegammal.
Herregud, här sitter jag och jämför mej med the king of rock-n-roll. Sidu blygsamhet har aldrig varit min starka sida.

Fick en cykelväska som jag länge har dreglat efter.
Fast ifall sanningen skall fram är den mer snygg
än praktisk. Man transporterar inte hem
varken mjölkkassar eller potatissäckar.
4 kg tål den. Vackert så.

Köpte en vinter"hatt" åt mej själv till
födelsedagspresent. Bilden är suddig därför att jag
vill vara snygg;)


Sedan önskar jag mej ännu ett långt och lyckligt liv och snälla barn. Snälla barn önska sej mamma alltid när vi ungar fråga henne. Undrar varför;)

7 kommentarer:

  1. Grattis snygging :)
    och det där med att önska sig snälla barn går tydligen i arv....

    SvaraRadera
  2. Tackar för gratulationerna. Det är faktiskt roligt att fylla år ännu. Därför att man får gratulationer och paket.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Tackar så väldans mycket för muminfatet.

      Radera