söndag 6 april 2014

Detta har jag målat

5 dagar till vernissage och jag har inte en aning om vad jag skall ställa ut. Faktiskt inte. Det är så åt skogen så jag tar inte ens stress över det. 6 verk skall jag ha tycker jag. Men det som jag har gjort i skolan duger inte, kanske den ena kolteckningen då.
Men det skall ju vara nån slags helhet, jag kan inte ha en massa olika arbeten....
Nature morte

För mycket gult



Lite tråkig

It´s only rock-n-roll but I like it

svävar bort

Lägg till bildtext

Vi har också haft en 2 veckors period av ritning
Lite onödigt brutal

denna brud får kanske komma med

Experiment

Dubbuffet: Jazz Band (Dirty Style Blues)
Inspiration till mitt experiment ovan


5 kommentarer:

  1. Tack Neppis, själv är jag betydligt mer kritisk :)

    SvaraRadera
  2. jag gillar extra myky dedär blues jänge, texten till din tavla sku kunna vara, en confused kväll ;) eller sauna ilta whit the girls heheh eller en hård natt i Amsterdam fint fint

    SvaraRadera
  3. Fast just den tavlan har jag tyvärr inte själv målat utan Dubbufet men håller med dig, love it.

    SvaraRadera