lördag 27 oktober 2012

Blompartihallar och "lite" städning

Idag morse var vi till blompartihallarna i Somparn i Helsingfors. Det är roligt att vara där. Det doftar så gott och det finns blommor, blommor överallt.
Jag skall fixa blommor till ett dop så därför var jag där. Genast på morgonen. Lite annorlunda lördag morgorn. Kunde inte motstå en snittamaryllis åt mej själv och min karl ville ha doftande freesior.


God jul bara med amaryllis och allt.

Annat då:
Städa vårt skåp i tamburen. Jag drog ut allt och hela tamburen vart full:
1 miljon rockar, skor, handskar, bajspåsar, 1 st. kamera
skateboard och..... allt rymms i...

... detta stora praktiska skåp. 26 knoppar.
Jepulis. Nu skall jag kreera 11 buketter.
Ha det bra.

2 kommentarer:

  1. amazing hur myky skeida de kan rymmas i ett skåp, men bra att ha ett sånt skåp med, aj mana illd ha frezior, så puppsit hihi tänkte nog att han sku ha vila ha en bastant stoikkande amaryllis, men nej de ille du ha ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast nu var det fråga om vårt tavara inte skeida ;)

      Radera