söndag 6 maj 2012

Bonehill Bastards

Nu har vi kommit hem. Vi har varit till Luumäki, Bonehill. Där pratar alla finska. Så kommer min syster med sin stora bullriga familj och jag med halva min familj, minst lika bullrig. Alla gapar på svenska. Kändes nästan som att vara utomlands.
Därför döpte min kära karl om min systers familj till Bonehill Bastards, ni vet som i New York Rangers.

Fina platser båda två. Ovan bloggare som jag är glömde jag att fota på det första stället men här kommer lite foton från det andra stället. Håll till godo.
Kanske 5 meter till vattnet

Sovrummet stort som en dubbelsäng

Vackert inredd vardagsrum

Underbar punchveranda

Tror inte det blir affär. Min syster ansåg att det var lite för farligt med barn som inte är simkunniga men inte stilla en sekund. Det är väl meningen att man skall njuta på semestern och inte få akut fel i huvudet.

Ca 250 timmar till Amsterdam. Jeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar