torsdag 10 maj 2012

Ett sant I-problem

Jag vet inte vad jag skall sätta på mej när jag skall vara cool på resan. Jag har bara, som min flicka skulle säga, semi-tantkläder.
Min garderob består mest av jeans, randiga tröjor och vita t-skjortor. Samtliga befläckade av mitt snuskiga leverne.
Kanske jag skulle kolla vad butikerna har att erbjuda men det är inte riktigt och nappar. Det är länge sedan jag har gillat att shoppa kläder. 
Min fina, hm randiga, Marimekko-kjol får nog följa med.

Från det ena till det andra. 
Våra äppelträd är sprängfärdiga. Och liljebaggarna har anlänt. En slags hård skalbagge som gillar liljor. Dessa tar jag livet av med mina bara händer.
Jag kommer, jag kommer

Fritillaria nånting- Kungsängslilja
Ingen luonnonoikku, den skall vara rutig
Lijebaggarnas godis


2 kommentarer:

  1. Tjenare
    Allt klär en skönhet, ser fram emot några lediga dagar.

    SvaraRadera