söndag 4 november 2012

Kände inte Linn Jung, Peppe & co

Det är blogg gala. Det verkar vara som en finlandsvensk, hemlagad Oscarsgala. De pratas om att man skall komma dit och vad man skall sätta på sej...

Jag har tidigare skrivit att bloggvärlden är som ett dagis, den som skriker högst/mest hörs och syns. Men i och med bloggalan får jag lite högstadie/gymnasium feelis och prome night(skrivs det så?)

Så jag börja fundera att om jag skall dit och med vem jag skall fara och vad jag skall ha på mej. Kunde bara konstatera att jag har ingen och fara med/ ingenting att sätta på mej. Värsta Askungen är jag ju.

Jag tar och skiter i det. Och jag har ju bara bloggat under 1 år. Före bloggandet visste jag inte att det fanns Linn Jungar och Pepper och allt vad dedär storbloggarna heter. Fina bloggar har de men that´s it. Bra att få saker och ting i rätta samband. Blogg galan är inte för mej. Ha-ha, ifall ni undra?

2 kommentarer:

  1. Tja, jag skulle nog vara lite sugen att gå om det vore lite närmare. Men å andra sida är jag i typ samma situation som du och har bloggat i just och just ett år nu, så man känner sig inte så garvad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle antagligen få tunghäfta, svett under armen och röven, blodröd i ansiktet. Vem vill ha en sådan anti-cool gäst?

      Radera