måndag 5 november 2012

Som en gummiboll


Måndag. Ny vecka. Nya möjligheter.
Jag vet inte hur ni har det men måndagen är alltid nya möjligheter för mej, en ny chans.

Alltid när jag börjar med små, privata projekt är det alltid på en måndag. Ifall jag  t ex skall börja äta hälsomsammare så vräker jag i mej junkfood veckoslutet innan. På söndagkväll är jag så ivrig, full av visioner, förväntan. Mitt nya liv skall bli så fantastiskt.

Jag är precis som en av min favvosång, som en gummiboll, som en jojo-bantare. Boink, boink. Oink, oink. Idag är det måndag och jag skall träna så svetten strittar, oink oink
(kolla Pedros coola örhänge, hihi)

Trevlig måndag

2 kommentarer:

  1. Jaa-a, jag är precis likadan :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måndagen är nog en bra dag, tisdagen brukar gå men på onsdagen är det liksom hänt, glömt. Alla fina plander;)

      Radera