söndag 6 januari 2013

Filifjonkan städar

Som jag skrev tidigare har jag städat lite här på bloggen. Nu har jag städat bort Bloggtoppen i min iver. Min karl är av den åsikt att jag är lite för effektiv ibland när jag städar och nu kan jag nog lite hålla med honom.

Först fundera jag så tusan att varför har ingen varit och läsa. Varken igår eller idag. Snyft. Är jag liksom nobody nu.

Sedan tänkte jag lika så bra att ta en paus från bloggtoppen. Jag är där och kollar lite för ofta för att det skall anses hälsosamt.

Tog bort allt bevis på hur populär/impopulär min blogg är, you choose.

Nu skall jag organisera den kommande veckan. Planera våra måltider, skriva inköpslista, anmäla oss till träningarna.
Sedan måste jag lägga mig tidigt för imorgon skall jag stiga upp klockan 6, före barnen. Vet ni jag fungerar på det viset att ifall jag stiger upp före dem så morrar jag inte en endaste gång åt dem.

Visst är jag ganska fantastisk?

2 kommentarer:

  1. måst medge att de hälsosamt att stiga opp före ungarna, annars e man aaaarggggghhhhj, men wilda stiger ju opp hela natten så vet int när jag ska stiga opp men sen när hon sover så då ska jag o börja med det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackars dej som måste vaka. Sen när hon börjar sova så tycker jag att du skall oxå sova lite.

      Radera