lördag 5 januari 2013

Städar på min blogg eller ett sällsynt virrigt inlägg

Bild: adventurousdesignquest.blogspot.fi
Här är det igen. Det ultimata soffbordet som du, min karl, skall bygga åt mej. Låt mej få påminna dej om det. Tänk att du köpte dendär motorcykeln utan lov och därför är du så snäll nu och gör som jag säger. Fast jag tror att jag vill ha ett knallgult bord.

Oh, herregud! Vad det skulle vara snyggt i vårt vardagsrum.

Men i alla fall så städar jag här på bloggen och försöker få den lite vackrare. Nu under januari är det mycket som jag begrundar över, försöker vara lite eftertänksam, försöker organisera lite. Fnattar omkring extremt mycket.
Vill ha en vackrare blogg inte bara en klok blogg, he-he. Och framförallt inte så hemskt rolig blogg. Måste cheka etiketterna, de är alldeles virriga, fast mycket snyggare när de är som "moln".
Hoppas ni hittar hit i fortsättningen oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar