lördag 8 februari 2014

A must have

Såg på Konst eller konstigt dessa underbara lampor som jag SKALL ha. Nån gång i mitt liv.

Från finska Feelis

Det finns också en Hatifnatt-variant. Tror nästan att den är min favorit. När Hattifnattarna lyser, är elektrifierade, är det egentligen erotiskt laddade( tror jag att jag läste i den nyaste Tove Jansson boken).

Tänk vad lustigt ifall man skulle bli självlysande när man är kåt. Så hemskt lustigt.
Bäst som nån verkligt viktig person skulle prata så skulle hen börja lysa och alla skulle veta varför.

Hilarious.

5 kommentarer:

  1. va ljuvlig lamppa, min vill åsså haa ;)

    SvaraRadera
  2. Vad fin! Jag hade en muminsparbössa när jag var i 20-årsåldern. Jag undrar var den tog vägen.

    SvaraRadera
  3. Heheh, lustigt OCH pinsamt, allt på samma gång.

    SvaraRadera
  4. Soili, jag hitta en muminspargris på loppis. Jag blev så glad så jag dog. :)

    Maggie, inte sant. Helt space.

    SvaraRadera