tisdag 4 februari 2014

När jag skall träna....

... så får jag alltid sendrag i foten. Det gör jätteont. Och ju mer jag tänker på det desto mer sprätar mina tår.
Den verkar liksom vara mellan öronen lite också.

Ifall jag lyckas koppla bort det onda och liksom ta det lugnt brukar sendraget släppa.

Nu sitter jag vid köksbordet och nu domnar mitt ena ben bort. Varmt har jag och lite hungrig är jag.
Tror nog att jag skall stoppa i munnen nånting så att jag inte magrar.

p.s försökte just stiga på mitt bortdomnade ben och det höll inte. Knät vek sig liksom bakåt. Jag är gammal som gatan.

2 kommentarer:

  1. vanha pieru ;) jag kommer snart dit med, kisi ner sej, o allt domnar bort

    SvaraRadera
  2. Borde jag bli upprörd nu, så gammal är jag inte ännu.... :) min fot domna bort. Du pratar nog om dig själv nu.

    SvaraRadera