måndag 17 februari 2014

Irene Huss

Irene Huss är en svensk deckarserie. Jättefarlig. Huj.

Min karl somna och jag kolla ensam med ögon runda av skräck. När det blev riktigt farligt får jag under täcket och höööörde bara.
Det är nästan ännu värre. Fantasin får spela alldeles fritt då.

Jag har aldrig sett en riktig skräckfilm. Jag skulle antagligen dö. Irene Huss är riktigt tillräckligt för mej.


Så är det sportlov. Så jag kommer med rapporter om mitt eviga sportande nån dag :) Tills dess sporta för gud skull.

2 kommentarer:

  1. hennes vanligaste replik i alla huss filmer e säkert LIGG STILLA, men en foxyger karl har hon, de har kommi jätte myky svenska deckare efter Beck. Huss e ok, men sen börjar de liksom spåra ut. Där, hade lite åsikt igen, e ensam hemma ;)

    SvaraRadera
  2. :) och visst ser hon rolig ut när hon springer. Lite som Lajskiainen.

    SvaraRadera