fredag 22 februari 2013

Nånting måste göras

Nånting måste göras med min dator före jag får total spunk. Den sammarbetar inte alls och allt som jag vill tar en eeeeevigheeeet.
Nu skall den till datordoktorn och denna helvetesmaskin skall få smaka på sina egna beska medicin.

Jaaaa, jag börjar ta det personligt.

Varför svarar inte programmen och var har Kvackdammen försvunnit. Min del av bloggsvenskfinland är puff, borta.

Och nu när jag riktigt skall börja blogga när våren kommer och jag skall få visa min fin-fina trädgård. Visst är det lite synd om mig. Hur har jag kunnat få ett sådant datorbehov.

Nåja, big fucking deal.

2 kommentarer:

  1. ajajjaja saaablar anamma, de här låter allvarligt. kanske du kan fråga propellerörat han e ju bra på såna här grejor i think, eller borde de va på tiden att få en ny data? i dagens läge håller då ju typ 1 år så skit e dom,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fundera just på samma sak. Undrar ifall det är dyrt.

      Radera