fredag 6 juli 2012

Ett nattligt äventyr i det "syndiga" Borgå

Igår pyssla vi med allt som ett medelålders par nu gör om kvällarna. Jag stod på alla fyra och fixa terassens ogräs(vi har konfirmation på söndagen, GÄÄÄCK). Vet inte vad min karl gjorde.

Smutsig och svettig var jag när min karl föreslog att vi far på en kalja. Näää, jag måste duscha och tvätta håret orkar inte,svara jag.

Kom in, såg på TV, drack kaffe och hoppa i duschen.
Klockan var 23.45 när jag fråga skall vi fara på kalja,då? JEEEE!

Vi hoppa på cyklarna och filla till centrum. Oh, vilket ös. Partystaden nummer 1 är Borgå. NOT. Det är som något pensionärsparadis i Florida. Tyst som i graven. Nån enstaka ungdom...

I alla fall så drack vi vår kalja, vid 2 tiden cykla vi hem och hade grym sex. NÅ-HO-HO! HA-HA-HA-HA. Jag skojar bara eller skojar jag eller vill ni veta eller blir jag för personlig nu. Det var ett skämt, huruvida vi hade sex eller inte är ovidkommande, bonjar ni.

2 kommentarer:

  1. jag vet att ni hadd sex eller har höhöhöh såndäna medelålders nymfoman harar sku int dom ha sex? Någo roligt måst man ju ha när Borgå e så leim. synd de finns så fina ställen, men allt e dött de lite shittiä ;)

    SvaraRadera