onsdag 25 juli 2012

Lapplisor versus jag

Fick böter, igen!

Jag är helt säker på att lapplisorna står på väjjy i buskarna när de ser att jag är i antågande. Denna gång hade jag inte flyttat bilen bara satt ny tid på parkeringsbrickan. Detta är strängt förbjudet och skall bestraffas hårt så jag inte blir en fullfjädrad kriminell.
Jag gick bara kallt därifrån för jag har varit med om när det har runnit över för mej och då har jag varit väldigt omogen.

Jag bara:  kirjoita se ***** lappu ja pistä se *********  och ***** ja senkin  tyhmä*****!!!!!

Så inte nu. Jag gick kolugnt därifrån fast jag hörde att hon muttrade nånting pieppot åt mej.
Vem vet, kanske de kan bötfälla mej för hets mot lapplisor.

50 ege, fatta. Jag borde ha sagt åt henne att nu far vi på en kalja i stället för dessa pengar. Kanske hon oxå skulle få ett liv då.

4 kommentarer:

  1. HEEEJ

    Då skulle du blivit fälld för mutförsök, bättre att förnedra dom genom att hacka ner på deras yrkesval. Som tex "jaha du dög visst inte till snabbköpskassa"

    SvaraRadera
  2. jaaa jääävlar, påriktigt jag har nästan flygit på en såndär f...a en gång, jag har väldigt sällan träffa en trevlig sån, en gång. men nu har di ju lite attitydproblem kan man väl säga,jätte otrevliga, man bönar o ber sorry att jag är 2 minuter för sen, men nej, de skiter dom totalt i, de säger bara lungt, om man gör de med en så måst man göra de med alla, de måste ha en bra lön, annars förstår jag int varför man vill jobba med något så jävligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske vi skall bli lapplisor, de trevligaste och sexigaste i Finland?

      Radera