lördag 28 juli 2012

Vådan av att tonårsförälder/ underliga funderingar

Ungarna har sina kusiner från Sverige på besök. De är oxå tonåringar.

Vi var och simma och där var ungdomar som drack kalja och sa V***u. Livets skola för min baby som sög åt sej.

Klockan var nog  kanske 22.30 när vi kom hem och då ville de bada bastu, se på leffa.... you name it.

00.00 for min pimu och hennes kusin ut med kameran.
De hade fixat sej så det var bara rock-n-roll all over them.

Kan ni inte fota er här inne. Nehej, dumma jag fattar ingenting, de ville ha graffiti som bakgrund.
Underliga funderingar men oxå kreativt.
Slits, klippt från Bbl , nu på vårt kylskåp.

2.30 var det tyst i huset. Förutom i ett litet hörn lyste det ännu en datorskärm. Det var vår äldsta som kolla på en leffa men han var tyst så då slockna jag.
Nu är det morgon igen. Få se hur länge de tänker sova. Själv vill jag till hundstranden men det är en annan story.
Hasta la vista!


2 kommentarer:

  1. De tyx vara lite sama överallt. En kväll el natt typ 23 tiden smet min son ut från sitt fönster, jag undra va fan gör han? Men idest in störa honom, han trodde att han smet :) 10 min senare ringde jag, o du vet wålter han svarar, jag fråga vart han e? I mitt rum. ?!,'@&€):/-aj sa jag, undrar bara varför du int kan använda dörren? Utan fö stret. Hevehev aj du märkte hehe. Den dagen nlev min son kompis med mej på fb. Så går de nä man smiter o lämnar datan opp. Men nu e de slut på sena kvällar o sovmornar ti 15 skolan börjar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är nog inte den vassaste kniven i lådan ibland;)

      Radera