tisdag 24 juli 2012

Semestern slut-melankoli

På jobb. Jag blir alldeles svettig av blotta tanken.

Känner mej så vemodig, känns som att sommaren är slut. Det är den ju inte. Konstig sommar har det varit. Det har ju inte alls varit sommar. Ännu väntar jag att sommaren skall börja och så börjar det regna igen. Mina ben ser ut som vita prickiga korvar.
Har varit kanske 3-4 ggr på stranden. !!! Och nu är jag på jobb. VAD?

Men en tradition håller, jag har gått upp i vikt. Nu kommer notan för mitt dekadenta leverne. Jag är så olycklig så jag kunde dränka mina sorger...

Jumalauta, Katja Linnéa, sommaren är INTE slut!


2 kommentarer:

  1. sama juttu här bara att jag int ska på jobb, men vikten, shit jag sku också bli asmager o de ena med det andra, but nooooo, mera kilon o andra dåliga grejor har man fått de här sommarn bläääää

    SvaraRadera
    Svar
    1. En dag kommer vi att vara asmagra ;)

      Radera