söndag 15 juli 2012

Home sweet home

Min baby pöllas, ganska ofta när vi semestrar
Hemma igen. Skönt. 
Jag är kanske självgod när jag säger att vi har haft en rolig semester.

Jag har inte haft lust att strypa ungarna en gång ens. Visst har det varit bjäbbande, slött fnitter, nojs etc etc... i baksätet men det har, underligt nog, varit under kontroll.

Vädret hade vi oxå tur med. Förutom när vi stod i NK-s korvmedbrööö-kö då small och blixtra det plötsligt till så att en liten kille börja griiiina och alla hippa joggare blev blööööta.

Vår hund blev så glad när vi kom hem att den har ännu inte slutat skutta.

Återkommer med fullständig rapport.

2 kommentarer:

  1. nassmiili e prima gåbbe ;) kiva att ni e hem, kan tänka mej att Maja har tagit 12minuters coopertest runt köksbordet när ni kom hem, de kommer jag att göra i onsdag när jag ser dej o er alla. åtminstone 12 sek hihi

    SvaraRadera