fredag 27 juli 2012

Gone to the beach

Vilken tur att jag bara jobbar deltid. På sommaren har jag inte tid med det ens, min fritid tar så mycket tid. Herregud, vad jag är bortskämd, I know.

I augusti skall jag på en 3 veckors akvarellkurs. Den är värd 5 studieveckor men jag måste vara närvarande 80 %.
Således har jag inte tid att jobba alls då.

Vi skall bl a ha nakenmodell. Har aldrig målat en nakenmodell. Skall bli roligt.

Måste bara visa lilla Wilda, nu 5 månader. Hon har börjat sitta och att hon är viktig över det. Hon sög för första gången på päron igår och dregla ner hela köket. Fick fnatt när hennes mamma tog bort det.
Men nu far vi till stranden.Tror nästan att jag skall ta lite kortare shorts idag och förtränga att mina ben egentligen är ganska vita och sladdriga. Jag är lite bold and beautiful idag, hörni.

Fröken Direktör, lite viktig. Hon smilar inte ens.

9 kommentarer:

  1. jag kommer med, syns vi där eller? ska vi far o köp lite bulla o limsa åt ungarna? ringer just, wiktiga wilda

    SvaraRadera
  2. Hej
    Så skulle man ha det. Det finns visst några bra uttryck för allt, bra med "fritiden tar så mycket att man inte hinner jobba:)" Sen har jag hört en annan: Votka cola är gott vodkan förtränger helt colasmaken.

    SvaraRadera
  3. PS. Är det en kvinnilg modell? Finns det plats på kursen än?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte. Dessutom skall du försörja familjen:)

      Radera
  4. Guuuuuuuud va Wilda e gulliger.Vilken min :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle kunna kraaama ihjäl henne;)

      Radera
  5. Jag var idag o. simma för första gången i år? <3

    SvaraRadera