torsdag 5 juli 2012

Life's good

Har inte haft tid att vara på bloggen idag. Inte har jag så mycket att säga heller. Lite dittan och dattan.

Ny flaska till min samling
fick "låna" den av min svärmor

Baby-pioner i små flaskor

Nu blommar storblåklocka i överflöd

Jag har en vit krolllilja som jag köpte
av min lärare som pensionerade sej
efter vår klass. En raritet. Min syster
tyckte det var roligt när jag leta krollliljan och
hitta den. Den bland alla hundratals.
Återseendet var glatt: Här står du ju!

Ny matta. Ascool för att uttrycka mej ungdomligt
Från Robin Hood. 5 ege/styck. Satt dem lite i omlott.
Gillar mycket.

Min pimu förkovrar sej och kattsvans längst ner
Katten vill inte vara på bloggen

2 kommentarer:

  1. mattan blev ju skithäftig, du sydd den int då, men lika bra går de ju sådär å, fick låna mikkes data 5 min så valde då att läsa din blogg än någo leidot fb ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall eventuellt sy den ifall jag orkar. Bra att du läste min blogg iställer för fb.

      Radera