fredag 2 mars 2012

Bloggat i en månad

Idag har jag bloggat i en månad. Det har varit mycket tal om bloggare är lyckligare människor. Vet inte om jag har blivit lyckligare, för tidigt att säga, men den här första feelisen är bra.

Jag har hittat en massa roliga/intressanta bloggar. Det blir jag lycklig av. Det verkar finnas en blogg för alla ämnen, det kan nästan bli för mycket av det goda. Nybörjare som jag är så glufsar jag med god aptit i mej allt. Kanske jag så småningom kan börja sålla lite bland bloggarna.

Jag har alltid köpt tidningar och tycker nästan nu att jag inte behöver det mer, jag kan ju få allt från nätet och gratis. Dessutom får jag inte ännu mera tidningar som dräller omkring, jag kan nämligen inte göra mej av med dem.

På det stora hela har bloggandet varit positivt. Det tar bara lite för mycket av min tid men det kanske också ändras. Jag tänker inte heller ta nån prestationsstress, jag bloggar så länge jag tycker det är roligt och sen går jag över till att endast läsa bloggar.

4 kommentarer:

  1. Det låter som en väldigt vettig attityd! Jag tror också att det blir bäst när man själv tycker att det är roligt. Jag tycker också att det går lite för myky tid till bloggandet ibland...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ganska konstigt egentligen att jag har haft så här mycket att skriva om. Jag menar det är ju om typ ingenting jag skriver om. Vet inte ännu vad min blogg är om... Kanske det också klarnar i sinom tid.

      Radera
  2. hipp hipp hurray för en månad, när öppnas champagnen???? party on.

    SvaraRadera
  3. Champagne, mumsfilibabban. Den skall gratis,he-he.

    SvaraRadera