torsdag 1 mars 2012

Min första bloggoutfit

Fast min klänning är randig

Kristina från Duvemåla hade premiär igår i nyinvigda Svenska teatern. Den lär har varit bra enligt andra bloggare. Ser framemot att själv gå och se på den i slutet av mars. Då skall jag klä upp mej med en Marimekko klänning som jag fick av julgubben och som jag har sparat till ett speciellt fint tillfälle. Klänningen är svart/vit randig och till den tänker jag har senapsgula strumpbyxor och svart stövletter. Tyvärr har jag ingen rock som passar, måste kanske låna. Skulle kanske sätta en svart blazer?  Läppstift på mina smala läppar sätter jag aldrig, det blir för mycket filifjonka över det hela. Sedär min första bloggoutfit.




6 kommentarer:

  1. Åh, lyckans dig som för gå på den pjäsen :) Din outfit låter helt fenomenal!

    SvaraRadera
  2. o jag tycker du ska definitivt sätta rött läppstift, hahahhah de liksom pricken på i.et

    SvaraRadera
  3. Jag äter bara upp det genast eller så kommer det på tänderna. Läppstift och rödvin på tänderna=inte snyggt.

    SvaraRadera
  4. Har du fått legorna tebaks? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr, det kommer att bli en dyr historia. Du vet guld är dyrt. Men att jag kommer att likna en million-dollar-baby, vad tror du

      Radera