torsdag 22 mars 2012

Flygresor

Jag tycker om att vara på resa, vem tycker nu inte det? Men jag tycker inte om att flyga. Jag är inte rädd för att flyga jag tycker bara att det är så himla trist.

Jag har bara en gång i mitt liv flugit till USA och jag tror att det tog 12 timmar. 12 timmar som man inte kan göra nånting annat än sitta stilla så baken och till sist hela kroppen domnar bort. Jag brukar frysa och dessutom får man ju inte röka på flygplanen these days.
Det enda roliga jag skulle kunna tänka mej att göra för att få tiden att gå är att dra huvudet så fullt att jag också skulle mentalt bli helt bortdomna.
Men före det skulle helvetet bryta loss. Jag skulle skratta högljutt och chilla med alla mina medresenärer. Börja danska tango i gångarna och ha sex i wc. Piloterna skulle nödlanda och jag skulle sitta i arrest nånstans i Bangkok. Hur kul skulle det vara? Joke, joke :)!

Jag förklarar nu bara igen. Egentligen är det plånkkan som inte klarar så långa flygresor jag skulle nog klara det. Men nog är det boooring att flyga.

6 kommentarer:

  1. HEHHee... jag hör till dom som snarkar redan före "take-off".. men sant, de är BOOORING att flyga. (därför sover jag, man missar int så mycket och man behöver ju sin skönhetssömn)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett gott råd. Problemet är det att jag har så resfeber så jag kan inte sova.

      Radera
  2. Haha! Fan va du e rolig! :) Dricka på planet har iaf funkat för mig för att få långdistansflyg lite roligare ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man hinner dricka mycket, för mycket;)

      Radera
  3. Huvu fullt, fast man bara flyger ti Svedu. hinner nog om man e duktig. ;D ding

    SvaraRadera