tisdag 20 mars 2012

Idag har det inte hänt nånting


Ifall jag skulle vara positivt lagd, vilket jag i för sej är, så skulle jag tänka att det har inte hänt nånting negativt heller.
Positiva saker idag:
-fick en sjuhelvetes kärleksförklaring av min karl via internet som jag blev ganska så hög på ganska så länge.
- 2 kanelbullar till kaffet
- träna benmusklerna så de bara skaka.
-läste detta inlägg: leka med tanken som gjorde mej lycklig.
-var till bibban och låna denna bok:

Jag kan inte bestämma mej om jag tycker det är häftigt eller fult med så där mycket tatueringar. Jag kan tycka att det lutar mot det häftiga hållet på henne, Mia Skäringer .
Är det föresten riktiga tatueringar för jag tycker inte att hon är tatuerad i Solsidan? 
Negativa saker:
-2 kanelbullar till kaffe=dåligt samvete=silly me
- att träna benen var så tung=> träna mer, men jag vill inte =silly me

Jag orkar inte tänka mer. I'm an old woman.





3 kommentarer:

  1. ahoj visst har hon dom på solsidan, tatueringarna alltså, de kiva när benmusklerna börjar skaka när man tar två, eller så komer det luft från alla hål i kroppen, ansträngnig e inget som passar mej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du menar när du stänger ögonen som kommer det ut från rumpan-paa:).

      Radera
  2. D kan ju kära kvinnor var också frågan om Fit.Fjär. Ha ju förstoss allllldrig hän mej, men dedäran...

    SvaraRadera