söndag 25 mars 2012

Cabaret med Liza Minelli

Jag tror att jag blir lesbisk med Liza Minelli

Igår kom det på TV Cabaret med Liza Minelli. Den skulle jag se, har inte sett den och jag tror att jag skulle gilla den. Tusan! Limsa och popcorn och Liza Minelli. Ingen dålig lördagkväll. Vad händer efter ca 10 minuter? Vår TV stärvar IGEN och inget ljud.
Jag blev så irriterad så jag visste inte vad jag skulle göra. Idag fungerar TV som vanligt. Jag tror att TV fi**as med mej. En vacker dag slår jag knytnäven igenom TV. Skrattar bäst som skrattar sist skall jag då hånskratta åt TV-fan.
It's showtime!

4 kommentarer:

  1. Ja ha sett den då i ungdomens gryning...jag gillade den...åtminstone då ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det pärttar så tusan. Det där TV skall ut och in vill jag ha ett sånt där magert TV.

      Radera
  2. voi nej, du som hade sett så fram emot det :( sablars tv o jävla digitider, ingenting funkar blä

    SvaraRadera