torsdag 15 mars 2012

Lååånga blogglistor

Alla har så långa blogglistor. Alltså jättelånga blogglistor. Hör det till fin ton att man skall länka halva svenskfinland till sin blogg-lista? Jag har länkat Kvack-dammen, därifrån kommer jag till många (alla?)finlandsvenska bloggar.
Varför har ingen länkat min blogg? Är den tråkig, läser inte Kvack-dammen min blogg? Är det för att jag inte har länkat någon? Nåja, svaret har ni lite högre upp. Det stör mitt estetiska öga att ha en massa pripel där på högra sidan. Snygga paket skall det vara. Jämti, sillä sipuli.
Ja-ja. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen:
Vem orkar läsa vad en finlands-svensk Kalle Anka har att säga.
Molo, jag har r-vika.

2 kommentarer:

  1. ja visst e de så löjligt med vissa saker, men såna e vi finl.svenskar vi måst alltid göra allt rätt annars får man pruttanfall, talar int om mej själv jag pruttar int jag fjärtar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rätt ska vara rätt annars är det inte rätt och det är fel. Fjärta in peace.

      Radera