lördag 10 mars 2012

Tankens makt

Som motvikt till allt detdär högtidliga och allvarliga tänkte jag nu skriva nånting lättsinnigt och kanske roligt, ni bestämmer.

Imorse när jag åt bacon till morgonmål fick jag en fix tanke att baconet var  förhud(det likna). Jag försökte skaka av mig tanken men si det gick ju inte. Jag fick spotta ut allt och det harmar mej eftersom det är gott med lite förh.. ursäkta bacon emellanåt. Var det najs eller bajs?
Vågar du ha  vasen på bordet när svärmort kommer på besök?

4 kommentarer:

  1. Hahaaa!
    Jag har läst så många underhållande inlägg, men varit för lat för att orka kommentera. Men sidu nu bara måste jag prisa din fantasi! Tack underbara mänska!

    SvaraRadera
  2. Men oj-då, jag tackar, nu ifall du skulle se mej skulle jag vara röd som en tomat i ansiktet av glädje. Du får gärna fortsätta att lovprisa mej.

    SvaraRadera
  3. Haha! Ojoj, hur ska det gå nästa gång jag ska äta bacon nu? Kanske jag får bli vegetarian på heltid...

    SvaraRadera
  4. Förlåt, det var inte meningen.:)

    SvaraRadera