lördag 18 februari 2012

100000 tack


1000 tack alla ni som har kommenterat. Det är helt annorlunda att skriva när man får kommentarer. Snälla ni forsätt med det. Det behöver inte vara något jätteuttänkt, fiffigt eller roligt. En smiley räcker ifall ni gillar/ogillar. Men förståss får ni skriva fast en novell som kommentar int mej emot, jag läser gärna. Jag har själv aldrig kommenterat bara läst, så jag vet att steget är långt att ta. De där obegripliga bokstäverna skulle jag kunna vara utan.

Ikväll lär det komma Bodyguard på TV, med Whitney Houston(RIP) och Kevin Costner. När hon sjunger I will always love you går det kalla kårar längs ryggen på mej. Jag kommer ihåg att jag tyckte att Kevin Costner var så hot. (filmen kommer på nån svensk kanal, sorry)

5 kommentarer:

  1. ooooo den måst jag se på, whitney till ära:)

    SvaraRadera
  2. Oj, från vilken kanal kommer den? ska jag kanske måsta skippa melodifestivalen för detta, vet inte när jag sist har sett den filmen. Fin blogg du har förresten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. fråga emma, kan det ha varit på nån av de svenska kanalerna? tack för komplimangen.

      Radera
    2. Sorry du kan inte veta vem emma är, min dotter. Jag trodde du var en annan Marica.

      Radera