onsdag 22 februari 2012

Om ha-begär och en fastrumpbulla

En annan sak som jag alltid dreglat över är stora rumpor. Så snyggt. Jag vill  HAAA en stor rumpa.Själv har jag en liten rumpa. Nu jumppar jag mina rumpmuskler så att den åtminstone skulle växa nån cenimeter i omfång.
Sen i sommar skall jag gå på stranden och spänna mina fasta rumpbullar och jag kommer att vara så snygg och cool. Alla kommer att tänka men guuud, vilken snygg rumpa och jag är sååå lycklig. En stor rumpa och en Lisa Rinnevuo tavla är väl inte för mycket begärt...

4 kommentarer:

  1. Hå Hå med dej och dina idér. Ja jag kan hålla med att runda fasta rumpor är snyggt men kom även ihåg gravitationslagarna verkar accelerera proportionellt med stigande ålder. Men trevlig, smart och rolig verkar du vara så du måste vara snygg också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj-aj nu skall du inte. Min man läser också min blogg...

      Radera
  2. Jag tror du fått en beundrare i Magnus U. Men det stämmer. Jag tror att till och med snöskottande skulle vara underhållande med dig!

    SvaraRadera
  3. Kun nainen laittaa silikonit rintoihinsa, on se sama kuin laittaisi jalopuuratin Ladaan. Kiva hivellä, mutta kyyti ei juurikaan parane. Samma gäller väl revar

    SvaraRadera