fredag 17 februari 2012

Hur hårigt är hårigt?

Nu när vi igen går mot ljusare och varmare tider börjar jag tänka på min oansade lekamen. Vintertid blir det lite slarvat med ansandet, jag förstår inte riktigt meningen med det. Vem ser det under alla lager med kläder. Dessutom är det bra med en lite tjockare päls till vintern, det värmer skönt. Till sommaren vill jag vara brun och ohårig.Jag tycker inte om håriga kroppar. Med ett undantag: busken. Jag tycker det är fint med mycket hår på busken.

 I sex and the city pratades det en massa om busken. Samantha färgar sin buske när det börja komma gråa hår. " who wants to fuck grandmam?" frågade hon hysteriskt rädd.

Har ni kollat Betty Blue 37,2 le matin. En helt suverän film om ni frågar mej. En erotisk, vacker fransk film om en psykiskt störd kvinna och en snäll mager karl. Där glimtar hennes buske fram nu som då och den är minsann hårig. Riktigt snyggt. Hon har också hår under armarna men det är nog bara snyggt på henne.

Jag tycker nog att man kan ansa sin bikini-linje om inte för sin egen skull så för sina medmänniskors skull. Och under armarna och benen också. Det är pinsamt med en diffus bikinilinje. Vad tycker ni? Hur hårigt är hårigt?


4 kommentarer:

  1. Hmm... Kan väl uttala mej enbart från betraktarens sida. Eör en välfrisserad kropp skall det vara. Själv gör jag ingenting förutom huvudet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. brukar du se nånting ofrisserat på stan? hur reagera du då?

      Radera
  2. hahah visst e de trevligt med lite "mörkt" hår,men den goda tiden e över hos mej. de nog who wants to fuck grandmoms pussy???? tydligen nån, efter at ha fött 5 barn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är bra Klara att du kommenterar, jag tror att det blir lite liv i luckan eller bloggen skall jag kanske säga

      Radera