tisdag 14 februari 2012

Förlåt mej inredningstidningar

Jag kakkar nog lite i eget bo när jag kritiserar inredningstidningarna. De har ändo gett mej så många sköna stunder så många år. Sedan 1990 har jag läst och köpt inredningstidningar. Så förlåt mej, inredningstidningar.
Jag fixar och donar jättemycket och varje detalj har jag nog också tänkt på.

Jag vet inte varför jag blir provocerad om det är för mycket snömos för det blir jag. Jag har alltid tyckt om när människor är passionerade. Må vara av vad som helst t ex av inredning. Det är inte det att jag inte skulle unna människor att ha vackra hem för de har ju verkligen jobbat för den saken. Jag tror att jag inte blir provocerad utan att jag bara är hederligt avundsjuk.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Varför kommenterar ingen här på bloggen?
    Inget att säga?
    Hördu, har du hållit ditt löfte du gav när du beslöt dig för att börja blogga? Vissa inlägg är ganska provocerande så jag tycker att du förtjänar lite reaktioner;)

    SvaraRadera
  2. Hejsan, det har jag också undrar över. Borden kanske fråga i nåt inlägg, vad tror du?

    SvaraRadera