onsdag 15 februari 2012

Ett litet argt rött äpple

Hur hastigt glömmer man inte. Idag när jag var och hälsa på min syster och hennes baby så våga jag knappt röra henne. När jag skulle ta henne i min famn så kom jag inte ihåg hur man skulle göra. Jag vet att man måste vara jätteförsiktig med huvudet. Jag blev nervös och börja inbilla mej att jag fäller henne i golvet.
Hennes ansikte var som ett litet argt äpple. Att man kan se så bister ut när man är nyfödd. Gullligt.

Och visst var det gulligt när hennes 4åriga brorsa sjöng Voulez vous coucher avec moi ce soir.

Dessutom har jag fått 2 kommentarer av en annan bloggare. Yes sir, nu vill jag blogga igen.

5 kommentarer:

  1. Hej! Kan du gratulera mamman från mej och grattis till moster också!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Oj d 4 pr sen nu, jag vill ha tibax den tiden <3

    SvaraRadera