tisdag 21 februari 2012

Om ha-begär och Lisa Rinnevuo

Lisa Rinnevuo: Cabaret




Om jag hade några extra slantar i skulle jag definitivt köpa en tavla av Lisa Rinnevuo. Alla jag menar alla hennes tavlor är underbara. De är inte svindyra och hon säljer som bara den. Jag får sånt habegär att jag dreglar. JAG VILL HA! Jag skulle bli så lycklig och vårt hem skulle bli ännu coolare och jag skulle bli ännu coolare.

Lisa Rinnevuo-Springtime

Men jag har inte råd vi måste amortera på huset. Jag vet att det är viktigare. But how should I go on without Lisa Rinnevuo.
Jag kan ju alltid måla av den och skriver bara Lisa Rinnevuo i nedre högra hörnet. Det kan väl inte vara för svårt, det är ju inte Sixtinska kapellets tak heller. Nej, nej det är ju samma som att sy Lacoste-märken på vanliga billiga pikeskjortor(sånt syssla vi med på 80-talet).
Det är nog bara att börja spara. 

2 kommentarer:

  1. Tycker dom sir värst naiiva ut, I.Muraja målar med känsla.

    http://porvooinfo.fi/muraja/

    SvaraRadera
  2. Sant, sant. Naiva var ordet men det är det som är det fina, tycker jag. Muraja helt ok

    SvaraRadera