onsdag 22 februari 2012

Skicklig grannfru

Jag måste bara skriva om min grannfru. Hon är så skicklig bakom ratten. Nu när det har snöat brukar det ganska ofta vara en hög vall framför ingången till gården. Då sätter grannfrun gasen i botten och kör över skiten och 1/100 sekund senare tvärbromsar hon. För annars skulle hon köra in i garageväggen. Det är så skickligt!
Jag beundrar dej. Ifall du kör in i garageväggen kommer jag att få ett hysteriskt skrattanfall. Skit stil av mej jag medger och jag tror inte att du kommer att göra det. Nej usch, det där var inte roligt. Men ifall jag skulle se det på TV, skulle det vara roligt. Men inte om det händer min grannfru.
P.s jag är så avundsjuk att du har egen gårdskarl.

3 kommentarer:

  1. Hmm... Hoppas inte du gör likadant, det skulle nog inte din man gilla med tanke på skadorna som uppstår på bilen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, då skulle min man bli riktigt ledsen på mej, I know

      Radera