torsdag 19 april 2012

Bloggvärlden är som ett dagis

Jag skrev tidigare om Elsa Billgrens blogg. Hur underbar den är men att jag antagligen skulle bli inspärrad om jag skulle ha ett sådant liv.
Det är sant! Mitt huvud skulle helt enkelt inte klara av det. Det skulle bara börja snurra, snurra tills jag skulle tuppa av.
Egentligen stämmer det ihop med hela bloggvärlden. Jag får vibrationer av ett megastort dagis. Alla skriker ikapp och jag skall försöka läsa allt och FÖRSTÅ allt. Alla skriver så bra och roligt och tar jättefina foton. Och jag vill oxå men tillika vill jag inte för jag orkar inte.

Kanske det skulle vara dags med lite distans igen. Men jag vill inte. Jag är precis som en unge som får allt jag pekar på och bara blir pirrigare och pirrigare.

P.s Hi-hi, funderar på att börja titulera mej chefredaktör för Mumin och jag, det är jag ju. Det är ju ett himla arbete att blogga....
Hej-hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar