torsdag 5 april 2012

Maja heter vår hund

Vår hund, Maja, är född 070707. Hon är köpt i Sverige. Vi skulle inte alls ha en hund men i misstag fick vi se en liten snutt av Maja och hennes syskon på nätet. Vi var alla sålda tvärt. Det fanns ingen återvändo. Min karl var lite betänksam men oxå han gav med sej med orden:

"Det här slaget förlorar jag men kriget skall jag vinna."

Vi har aldrig ångrat oss. Hon är världens roligaste hund. Alltid beredd på vad som helst. Min flicka brukar ibland klä ut henne och jag hitta några foton av henne med olika outfitar. Vad tycker ni?





3 kommentarer:

  1. dudiii, hundii o vilka alla namn hon har, visst e hon så rar, glad ivrig, som Odi i garfield.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maja är bäst. Fast jag är ibland nervös på henne. Hon är som 100 ADHD ungar tillsammans. Så det kan bli lite för mycket av det goda ibland.

      Radera