lördag 7 april 2012

Min första akvarell: Play it again, Sam

Play it again, Sam

Gäck! Jag har lovat att visa nånting som jag har målat. OK, varsågoda. Denna akvarell har jag gett namnet Play it again, Sam. Den får mej att tänka på lönnkrogar under förbudstiden.
Han skulle kunna vara nån musiker som spelar saxofon eller  något annat sexigt instrument. Billie Holiday skulle sjunga och jag skulle dricka illegalt champagne och min karl skulle vara nån mafioso.
Yes, sir. Play me again, Sam! Whops, sorry...




7 kommentarer:

  1. hahhahhah mafiosons marknadsförare kanske men pennan bakom öra. va hette den där filmen om den där mafiagubben som hamna till Norge?

    SvaraRadera
  2. den här tavlan e såååå fin jag diggar den hårt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, den där filmen skulle jag oxå kunna se. Tack för komplimangen.

      Radera
  3. Du är duktig, vännen. Fin tavla! Kanske jag måste beställa nån tavla av dig, kan vara guld värd om 100 år! Och mina barn miljonärer, som fått den i arv ;). Wow! Du har talang! Inget skämt där inte.

    SvaraRadera
  4. Åh va snyggt! Önskar att jag också kunde måla sådär uttrycksfullt :) O tack att du vågade lägga upp en bild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog lite underligt att visa vad jag gjort. Känns nästan som att jag måste ta ansvar för det.

      Radera