söndag 15 april 2012

Julafton

Loppisfynd- 2 ege
Jag är lycklig som ett barn på julafton. Idag kan jag säga att jag har haft min första "trädgårdsdag". Jag har börjat städa, en skottkärra full blev det denhär gången. Nu är jag är hungrig som en varg. Dessutom fynda jag en snygg väska på loppis idag. De kunde vara sämre säger jag självbelåtet.
Botaniska krokusar- mycket smäckrare än sina
förädlade släktingar

Ljuvligt med spirande grönksa

Sammanlagt har jag rabatter som en stor
Helsingfors lägenhet. Jag vet att jag skryter.

4 kommentarer:

  1. jag vet, o fina såna med, de har vart en bueno dag idag, jag har krattat bort all skit från vår gård

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så du lämna inte gödseln i rabatterna då?

      Radera
  2. Snygg väska! och vilket snyggt pris också ;) Hehe, diggar kombinationen av rubriken och de underbart våriga fotona.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Och vilken snygg dag det var igår.

      Radera