onsdag 4 april 2012

Jag är så inspirerad

Jag blir så inspirerad när jag läser bloggar. Alla underbart vackra foton. Läste karkki-bloggen och hon, Karin,  är en sån skicklig fotograf att jag bara måste säga åt mej själv att stäng munnen!

Nu vill jag oxå fota. Alltså prova på det. Jag har tidigare bloggat om att jag är en missbrukare av bilder. Alla vet vi ju att en bild säger mer än 1000 ord. Nu skall jag ta mej själv i kragen och försöka leverera foton.
Först måste min karl komma hem och försöka lite lära mej hur jag skall fota. Basics typ var är avtryckarknappen(om det heter så), hur får jag fotona i min blogg, vilka sladdar som behövs... jag vet zero! Resultatet blir ju därefter.

Vad tror ni om det?

2 kommentarer:

  1. de blir no bra ska du få se ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur skulle det vara om du tog foton? Du är oxå så skicklig?

      Radera