tisdag 24 april 2012

Vår italienska middag

Idag var vi 10 runt vårt middagsbord. Det var min syster och jag och 8 ungar, tjo vad det var livat. Vi åt spagetti bolognese. Ja, inte lilla Rosenknopp förståss. Hon får inte äta pasta ännu men hon smaka på morot och det gilla hon.
Vi åt slätt för hunden fick resterna.
Ikväll skall jag dricka kaffe och äta bulla, ismyg för ungarna. Jag har just nu gett lite upp. Jag bara äter och äter. Hela april har jag knappt tränat och min mage. Ja, min mage lever sitt eget liv just nu. Ifall nu nån orkar bry sej för jag orkar inte.
Det är viktigt att vila efter maten

Efterrätt

4 kommentarer:

  1. Godis så Rosenknopp är söt! Jag får babyfeber.
    Så sant du säger, ibland orkar man inte bry sig om sin mage. Min mage lever eget liv den också, den har begär hela tiden. Och jag ger efter.... Suck!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den febern får jag inte tack och lov mer men en släng av fel i huvudet får jag när Rosenknopp är så söt. Du är inte den enda som ger efter... suck säger jag med.

      Radera
  2. de int så farligt om bara magan lever ett egi liv, sen när hakun,reven gäddhängena börjar då kan de va tid att tänka på om man ska minska chokladplattorna från 20 till 15 höhöhö

    SvaraRadera